Träning för Nora Kohle.

Träning för Nora idag.

Hästdagen idag blir träning med Nora kohle. Har innan varit hos henne och tittat lite på vad hon gör med sina hästar och nu ska jag få träna för henne! Grymt kul kommer det bli i alla fall. Även om inte Midsummer inte är jätte bra skolad. Men det är ju därför jag är där, för att lära både mig och honom. Lovar att det senare under dagen kommer komma upp bilder på dagens träning.

 

Tyvärr kan ni bara få 1 bild från när jag var hoss henne senast därför att de andra bilderna var förstora att ladda upp...

 


Alma sa:

DET VAR SÅÅÅ KUL!!! Fasen, kanske ska fixa en fram i juni också? Så som idag? Hade varit kul för jag har bestämt att jag ska träna NH minst en gång i veckan och smått börja lite med trickträning :D

2012-04-21 @ 19:51:00
URL: http://photoab.blogg.se/
Westernrid sa:

Ja väldigt kul var det! Tänkte faktiskt på det med att vi borde ta hit henne i sommar någon gång! Ja vad kul att du ska börja träna, nu har man ju fått lite mer inspiration och så! :)

2012-04-21 @ 20:44:03
URL: http://westernrid.blogg.se/



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback