solig dag!

Var jätte fint väder ute så passade på att ta en joggingtur och ridtur.

 

Var jätte trött efter joggingturen.

Så gick upp och satte mig och läste lite.

När jag sedan kom ut i hagen ville Midsummer så klart inte komma.

Men efter en stund gick det!

Ridturen bestod av skrit trav och galopp.

Jag galopperade först vilket jag inte brukar göra.

Det gick bra, det var bara att han ville springa på väg kanten istället för att spring på vägen.

(Tror det var för att det var mjukare där. )

Får kanske ta på honom bootsen igen.

Förövrigt gick ridturen bra,

Skriver nog

Mera sedan för nu ska jag äta! ^^

 

/ Anna

 

 


Alice Nilsson sa:

FIIIIN BLOOOOGG! :)

2012-01-30 @ 16:00:43
URL: http://kackelu.blogg.se/



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback