CArpedien

Dagens inlägg blir ett Carpedie inlägg.
Carpedie betyder ungefär fånga dagen. Och det är exakt det jag gjort en vanlig söndag i text och bild.

Dagen började med en mysig pankaks frukost.
frukost fruukuust

pankaka

Efter det blev det lite mys med Pollen.
( bilderna blev väldigt små efter som de var så stor mb på dem )

msys m753w

t

gg

Sedan blev det att städda i sadel kaman där jag bla hittade en nyköppt sadeljord, Ohps.. (a)


Efter det blev det hem till den här cheyen och fotta:

almis

Där träffade jag hennes hästis.

ffade

mr

Några Oredigerade foton vi tog.

mm

mnhn Som ni ser är de OREDIGERAD! MEn när dem väl blir redigerade kommer de nog bli bra! Tror jag allt.

ma

gh

ghyh

ff

Det var lite av min vanliga söndag!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback