En hänndelse rik runda

Var ute med midsummerDream min 4åring som just blivit inriden.

Det gick väldigt lugnt och fint. Galopperade till och med första gången hemma så var jätte glad för det.

 

Men sedan ska ju såklart alla bönder köra rundbalar (inget ila menat mot bönder!!)

 

Så först möte vi en stoooor traktor som så Midsummer blev lite stirrig av och travade några steg framåt.

Sedan kom det en *** gubbe i en traktor Och jag trodde ju såklart att han skulle stanna och vänta tills jag hade gått förbi. Men nähä det gjorde man inte så då blev Midsummer stirrig igen.

Så skulle såklart mamma trampa på ett bruns lock så att Midsummer sprang iväg men stannade efter några meter då han nästan sprang in i en sten mur.

 

Sen kom ju den där gubben med traktorn ingen.

Och körde jätte nära backom mig och midsummer fasta han såg att Midsummer blev stressad av det.

Efter allt det gick det väldigt lugnt hem!

 

Tog lite bilder effter jag hade sadlat av som jag ska lägga upp så snart jag kan.

 

ska snart fixa disyn ;D





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback