Hälsningar från photoab.blogg.se!

Hejsan Anna!
Jag har gjort en liten överraskning till dig, nämligen en ny design! :) Tyckte att din blogg behövde fräschas upp lite (ska jag vara helt ärlig var din förra design ganska ful) nu när du har tänkt börja blogga mer, vilken jag tycker är jättekul!
Jag hoppas att du blir glad över din nya design och är det något som är fel/behöver ändras så säg bara till!
Kom ihåg att du nu kan ladda upp bilderna i 800 px istället för 400 px, glöm inte det för då blir det fult, eftersom bilderna inte räcker ut i kanten om du bara laddar upp dem i 400 px :)
Såhär ska designen se ut, och om den inte gör det - tryck f5 eller cmd+r några gånger så ska ni se att det fixar sig!
Ni kanske inte ser hela bakgrunden (ser inte hela hästen på det turkosa "bandet" i sidan) men det är inget fel med det, det är bara att eran skärm är lite mindre än vad bakgrunden är. Låt det va som det är eller zooma ut om ni tvunget vill se hela! ;)
Ha det bäst, häst!
Hälsningar Alma- photoab.blogg.se.

Anna sa:

Meeeen guuud! Villken fantastisk vän jag har! :*<3

2012-06-09 @ 20:56:15



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback